mi-corazon

Direktlänk till inlägg 14 mars 2013

Detta är jag!

Av Johanna Thomsen - 14 mars 2013 20:25

 Jag heter Johanna, är 14år och bor i Sverige, Stockholm, Täby i en villa. Det finns ett kök, två vardagsrum uppe och nere, en hall, två matrum, två toaletter och tre sovrum (jag har ett eget). Vi har två plan.

Jag är ganska lång, har brunt långt hår med ljusa slingor i, jag har brun-gul-gröna ögon. Jag är inte så jätte noggrann, oftast kan jag vara stökig och slarvig. Jag älskar djur, älskar att shoppa, rider på fritiden, bakar och lagar mat ganska ofta och är ibland ute och går med mina grannars hundar, (de är en Lagotto och en Jack Russel). Jag är oftast en glad och sprallig tjej. Jag är inte så jätte aktiv på fritiden förutom när jag rider. Ibland försöker jag gå ut och powerwalka eller springa i skogen. Jag har typ en ”normal klädstil”, jag går i det som jag tycker är snyggt och passar ihop med det andra. Mina ägodelar är smycken, mobil, dator och TV. Mitt självförtroende gå lite upp och ner. När jag t.ex ska göra en redovisning så går mitt självförtroende ner, för det hatar jag. Men när jag t.ex ska rida så går mitt självförtroende upp, för det älskar jag och det mår jag bra av. Jag vet inte vad jag är rädd för. Jag gillar inte redovisningar men jag är inte direkt rädd för det mer nervös, så jag tror faktiskt inte att jag är rädd för något. Men däremot om jag kanske skulle hoppa från ett stup eller något då skulle jag vara livrädd, eller om det skulle komma någon bakom mig som jag inte kände och skulle börja springa efter mig, då skulle jag nog också vara rädd.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Thomsen - 30 juni 2013 10:42

Nu kommer jag att byta blogg! Har haft min första blogg ett tag nu och byter nu. Love-heart.bloggplatsen.se Hoppas ni fortsätter följa mig!!:) ...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 15:55

20kr för peace örhängena 20kr för ringarna Nu kan man få köpa örhängen för 20kr/st. Om det är någon som är intresserad kommentera eller mejla mig (Johanna.thomsen5@gmail.com) Och skriv vilka du vill ha! Den som skriver först får dom! ...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 15:43

(Får egentligen inte shoppat, enligt mig-ska spara...) Jeans shorta/jacka: 249kr, H&M Mörkblå blus: 79,50kr, H&M Ljus grön tröja: 99kr, H&M Toffsar: 19,50kr, H&M 20kr för alla smycken! Fågel örhängen: 59kr (-39) Ring örhängen: 69k...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 12:47


Nu ska jag och mamma till täbban!:) ha en trevlig eftermiddag! ...

:(

Av Johanna Thomsen - 28 juni 2013 20:54

Kommer inte jobba på 4 månader....     Men har fina minnen!!:)   Gulliga bilder, gulliga videor!:)   Men nu kommer jag kunna blogga som vanligt !:)   ha en trevlig kväll!!:D ...

Presentation


Hej jag heter Johanna och är 14år och jag älskar djur, hänga med kompisar, shoppa, resa, prata spanska och mysa hemma! :)

Hoppas ni gillar min blogg! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-12
 12-15
 15+

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

 

  Johanna900


Ovido - Quiz & Flashcards