mi-corazon

Direktlänk till inlägg 30 april 2013

mer skvaller

Av Johanna Thomsen - 30 april 2013 21:09

I förrgår slog svenska polisen till mot Justin Biebers turnébuss, där de hittade narkotika och en elpistol utan licens. Sedan dess har inte Justin synts till, och nu verkar det gå ut över hans finländska fans, som inte fått en glimt av stjärnan.
När han anlände till hotellet i centrala Helsingfors i går smet han in bakvägen och lät sig inte visas för de hundratals skrikande fansen som samlats framför hotellet. Sent i natt hade Justin fortfarande inte synts till, uppger Expressen. 

 

 

 

 

Sedan tidigt i söndags morgon har Justin Bieber-fans väntat utanför Grand Hôtel för att få en skymt av världsstjärnan. När han anlände bar han en mask och syntes i ett par sekunder, och sedan dess har han endast varit utanför hotellet för att åka till Globen. Nu rasar fansen, som är ledsna och besvikna, skriver Nöjesbladet.

 

"Jag har väntat i 30 timmar, han har ingen respekt alls. Han kunde ha visat sig i ett fönster, hälsat eller någonting", säger en 16-årig flicka som väntat utanför hotellet. "Jag förstår inte varför han leker cool. Han kommer hit med mask och visar sig i fyra sekunder", fortsätter hon.

En annan tjej hade väntat hela dagen men missade stjärnan när hon gick och köpte vatten. "I Oslo kom han ut och tog kort och skrev autografer. Det är fett taskigt att han inte har gjort det här", klagar hon. 

 

 

 

 

Rihanna har flera skandalösa intressen som majoriteten av hennes fans inte delar med henne. I helgen spenderade hitmakaren närmare 56 000 kronor på strippor, på en strippklubb i Miami.


På klubben kollade Rihanna in tjejerna när de tog av sig kläderna, och hon postade bilder på sin Twitter-sida där hon höll en bunt dollarsedlar som hon dricksade med. Katy Perryhängde också på senare under kvällen, uppger Contactmusic.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Thomsen - 30 juni 2013 10:42

Nu kommer jag att byta blogg! Har haft min första blogg ett tag nu och byter nu. Love-heart.bloggplatsen.se Hoppas ni fortsätter följa mig!!:) ...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 15:55

20kr för peace örhängena 20kr för ringarna Nu kan man få köpa örhängen för 20kr/st. Om det är någon som är intresserad kommentera eller mejla mig (Johanna.thomsen5@gmail.com) Och skriv vilka du vill ha! Den som skriver först får dom! ...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 15:43

(Får egentligen inte shoppat, enligt mig-ska spara...) Jeans shorta/jacka: 249kr, H&M Mörkblå blus: 79,50kr, H&M Ljus grön tröja: 99kr, H&M Toffsar: 19,50kr, H&M 20kr för alla smycken! Fågel örhängen: 59kr (-39) Ring örhängen: 69k...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 12:47


Nu ska jag och mamma till täbban!:) ha en trevlig eftermiddag! ...

:(

Av Johanna Thomsen - 28 juni 2013 20:54

Kommer inte jobba på 4 månader....     Men har fina minnen!!:)   Gulliga bilder, gulliga videor!:)   Men nu kommer jag kunna blogga som vanligt !:)   ha en trevlig kväll!!:D ...

Presentation


Hej jag heter Johanna och är 14år och jag älskar djur, hänga med kompisar, shoppa, resa, prata spanska och mysa hemma! :)

Hoppas ni gillar min blogg! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-12
 12-15
 15+

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

 

  Johanna900


Ovido - Quiz & Flashcards