mi-corazon

Direktlänk till inlägg 28 mars 2013

Har lite funderingar och frågor:

Av Johanna Thomsen - 28 mars 2013 15:52

Jag vet att det är lov och att man Inte ska tänka på skolan så mycket..

Men jag kollade precis på tv, och bläddrade genom vad som fanns att kolla på.

Och då kom jag till kanalen Discovery, och där var det ett program som handlade om dinosaurier.
Och då började de visa hur dinosaurier levde förr i tiden.

Och då började jag fundera.. (Låter lite halv nördigt.. Men ni som vill veta vad jag har för frågor kan fortsätta läsa. Och dem som inte bryr sig ett skit och kommer kanske skicka nån kommentar kan sluta läsa. Men jag vill inte ha nån dum/taskig kommentar.)

Mina frågor:

*Hur kom BigBang till? Och varför?

*Hur började det komma liv på jorden (växter bl.a)

*Hur kom dinosaurierna till liv? Vad var det som hände att dem fick liv/"föddes upp"?

Jag undrar varför och hur dinosaurierna kom till liv/uppstod därför att dinosaurier (i nutiden, asså nu, idag) så finns det ju dinosaurier i böcker och sagor, så därför undrar jag verkligen om dinosaurier har levt eller om det bara är nåt man har hittat på..

Ex. På en kommentar:

*Svar på mina frågor (om man kan det eller googlat upp det).

*bra info (vad man tyckte om det).

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Thomsen - 30 juni 2013 10:42

Nu kommer jag att byta blogg! Har haft min första blogg ett tag nu och byter nu. Love-heart.bloggplatsen.se Hoppas ni fortsätter följa mig!!:) ...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 15:55

20kr för peace örhängena 20kr för ringarna Nu kan man få köpa örhängen för 20kr/st. Om det är någon som är intresserad kommentera eller mejla mig (Johanna.thomsen5@gmail.com) Och skriv vilka du vill ha! Den som skriver först får dom! ...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 15:43

(Får egentligen inte shoppat, enligt mig-ska spara...) Jeans shorta/jacka: 249kr, H&M Mörkblå blus: 79,50kr, H&M Ljus grön tröja: 99kr, H&M Toffsar: 19,50kr, H&M 20kr för alla smycken! Fågel örhängen: 59kr (-39) Ring örhängen: 69k...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 12:47


Nu ska jag och mamma till täbban!:) ha en trevlig eftermiddag! ...

:(

Av Johanna Thomsen - 28 juni 2013 20:54

Kommer inte jobba på 4 månader....     Men har fina minnen!!:)   Gulliga bilder, gulliga videor!:)   Men nu kommer jag kunna blogga som vanligt !:)   ha en trevlig kväll!!:D ...

Presentation


Hej jag heter Johanna och är 14år och jag älskar djur, hänga med kompisar, shoppa, resa, prata spanska och mysa hemma! :)

Hoppas ni gillar min blogg! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-12
 12-15
 15+

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

 

  Johanna900


Ovido - Quiz & Flashcards