mi-corazon

Direktlänk till inlägg 23 mars 2013

Knäppt.. Ja vet

Av Johanna Thomsen - 23 mars 2013 22:56

Jag vet inte varför men jag känner bara att jag måste berätta det här..

(Tar typ ett "skol år" i taget).

Dagis:
Jag kommer i håg när jag satt nere vid gungorna helt själv efter lunchen. Och sen kom min kompisar Hanna och Linn. Och dem åkte nån slags "cykel" som man kunde sitta på och trampa.

Och den snackade högt med varandra och graverade. Och där satt lilla jag och hade ingen att snacka med (var väldigt blyg), och sen när jag kollar upp på dem, så säger dem "vafan glor du på? Hallå Johanna vi pratar med dig.. Hör du dåligt eller..!?"

Och är skit nära på att börja grina.. Det var skit jobbigt verkligen. :'( kommer fortfarande ihåg det.. (7år sen)!!!

1:an :
Jag fick fel mat och spydde. (Gluten)

2:an :
Kommer ej ihåg, tror att jag fick fel mat igen.

3:an :
Kommer ej ihåg.

4:an : alla började bli kaxigare och kaxigare.

5:an : började snacka mer o mer med två kompisar (Eila och Matilde)
Eila gillade/brukade hänga med killarna på rasterna. Och Matilde gick mer själv och försökte bara hoppa på nån.

6:an : bra i början - hängde med en kompis Lisa
Dåligt i slutet - vart retad, mobbad och sånt. Gick hem på lunchen - kom aldrig tillbaka till nästa lektion. Alla börjar skita i mig, skaffa nya kompisar, utnyttjade mig.

Blev så sårad att jag bytte klass.

7:an :
Vart retad i början (i nya klassen), för att.. Jag vet faktiskt fortfarande inte varför... Träffade en tjej som började i mitten av 7:an. Hon förändrade hela mitt liv. Gjorde mig modigare, bättre, snyggare, självsäkrare. Förändrade min klädstil (gick i linne och mjukisbyxor). Färgade håret. Allt. Så mycket bättre!

8:an :
Drabbas av prov, jobbiga lärare, tjatande föräldrar och as jobbiga killar..



Vet inte varför men jag ville bara säga hur hela mitt liv har varit hittills!
Hoppas att ni "gillade" de!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Thomsen - 30 juni 2013 10:42

Nu kommer jag att byta blogg! Har haft min första blogg ett tag nu och byter nu. Love-heart.bloggplatsen.se Hoppas ni fortsätter följa mig!!:) ...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 15:55

20kr för peace örhängena 20kr för ringarna Nu kan man få köpa örhängen för 20kr/st. Om det är någon som är intresserad kommentera eller mejla mig (Johanna.thomsen5@gmail.com) Och skriv vilka du vill ha! Den som skriver först får dom! ...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 15:43

(Får egentligen inte shoppat, enligt mig-ska spara...) Jeans shorta/jacka: 249kr, H&M Mörkblå blus: 79,50kr, H&M Ljus grön tröja: 99kr, H&M Toffsar: 19,50kr, H&M 20kr för alla smycken! Fågel örhängen: 59kr (-39) Ring örhängen: 69k...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 12:47


Nu ska jag och mamma till täbban!:) ha en trevlig eftermiddag! ...

:(

Av Johanna Thomsen - 28 juni 2013 20:54

Kommer inte jobba på 4 månader....     Men har fina minnen!!:)   Gulliga bilder, gulliga videor!:)   Men nu kommer jag kunna blogga som vanligt !:)   ha en trevlig kväll!!:D ...

Presentation


Hej jag heter Johanna och är 14år och jag älskar djur, hänga med kompisar, shoppa, resa, prata spanska och mysa hemma! :)

Hoppas ni gillar min blogg! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-12
 12-15
 15+

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

 

  Johanna900


Ovido - Quiz & Flashcards