mi-corazon

Direktlänk till inlägg 8 mars 2013

Skvaller

Av Johanna Thomsen - 8 mars 2013 22:16

Taylor och Harry Styles skvaller:

 

Taylor Swift är inte bara känd för sin talang när det kommer till att skriva och sjunga bra poplåtar om kärlek, hon är också känd för sitt omtalade kärleksliv som alltid står i centrum. Men nu säger stjärnan att hon inte alls är den manslukerska media målar upp henne som, och att hon endast dejtat två killar under de tre senaste åren. "Om du vill ha en stor nyhet så har jag sedan 2010 dejtat exakt två killar (Conor Kennedy och Harry Styles, reds. anm.)", sade hon i en ny intervju. Tidningen Vanity Fair påpekar att hon också dejtat killar som Jake Gyllenhaal, Taylor Lautner, Joe Jonas och John Mayer (som hon tidigare erkänt), vilket hon ignorerar.

"Att en kvinna skriver om sina känslor och sedan blir utpekad som en klängig, galen, desperat flickvän som bara vill att du ska gifta dig och skaffa barn med henne, det tycker jag är att ta något som borde bli hyllat - en kvinna som skriver om sina känslor på ett erkännande sätt - och göra det till något som ärligt talat är lite sexisitiskt", fortsätter hon.

 

 

 

 

 

 

Saker och ting går fort fram i "Tarrys" sprudlande romans! Harry Styles och Taylor Swift verkar vara seriösa i sitt nya förhållande med varandra. Vi menar, först deras romaniska semester på Englands landsbyggd, därefter skickar Harry 23 cupcakes till Taylor på hennes födelsedag i torsdags och nu är han beredd att presentera henne för sin mamma hemma i England! Här går det undan, minsann. En nära vän avslöjar: De har totalt fallit för varandra. Från början ville hon ha honom... för att han var het. Men nu är de söta tillsammans. Taylor ser en framtid med honom, till skillnad från John Mayer."

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Thomsen - 30 juni 2013 10:42

Nu kommer jag att byta blogg! Har haft min första blogg ett tag nu och byter nu. Love-heart.bloggplatsen.se Hoppas ni fortsätter följa mig!!:) ...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 15:55

20kr för peace örhängena 20kr för ringarna Nu kan man få köpa örhängen för 20kr/st. Om det är någon som är intresserad kommentera eller mejla mig (Johanna.thomsen5@gmail.com) Och skriv vilka du vill ha! Den som skriver först får dom! ...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 15:43

(Får egentligen inte shoppat, enligt mig-ska spara...) Jeans shorta/jacka: 249kr, H&M Mörkblå blus: 79,50kr, H&M Ljus grön tröja: 99kr, H&M Toffsar: 19,50kr, H&M 20kr för alla smycken! Fågel örhängen: 59kr (-39) Ring örhängen: 69k...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 12:47


Nu ska jag och mamma till täbban!:) ha en trevlig eftermiddag! ...

:(

Av Johanna Thomsen - 28 juni 2013 20:54

Kommer inte jobba på 4 månader....     Men har fina minnen!!:)   Gulliga bilder, gulliga videor!:)   Men nu kommer jag kunna blogga som vanligt !:)   ha en trevlig kväll!!:D ...

Presentation


Hej jag heter Johanna och är 14år och jag älskar djur, hänga med kompisar, shoppa, resa, prata spanska och mysa hemma! :)

Hoppas ni gillar min blogg! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-12
 12-15
 15+

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

 

  Johanna900


Ovido - Quiz & Flashcards