mi-corazon

Direktlänk till inlägg 8 mars 2013

Skvaller

Av Johanna Thomsen - 8 mars 2013 22:14

Justin och Selena Gomez skvaller:

 

 

Justin Bieber har haft det väldigt stressigt på senaste tiden , och nu har det visat sin mörka sida för stjärnan. I går kväll skickades Justin till sjukhus i London, efter att ha haft det väldigt svårt att andas. Justin kände sig yr och omtöcknad under hela gårkvällens konsert, och när han bara hade fyra låtar kvar att sjunga, tog han sig backstage och kollapsade. Han togs in i ett privat rum där han fick syrgas från läkare på platsen.

Läkarteamet menade att han skulle direkt till sjukhus, men Justin sade att "han var tvungen att avsluta showen för fansen". Justin höll ut de sista fyra låtarna och fick stående ovationer, men skjutsades till sjukhuset direkt efteråt. Just nu mår Justin okej, men läkarna vill låta honom vara inlagd under dagen för att undersöka honom helt och hållet innan han får åka hem.

 

Justin Bieber var en riktigt snäll liten kille när han inledde sin karriär - men det var som bekant ett par år sedan. Justin har omgetts av flertalet skandaler på senaste tiden, och nu har hans skivbolag tröttnat på hans beteende. "Efter ett krismöte i USA ringde Justins chefer upp honom på Skype för ett väldigt allvarligt samtal", berättar en nära källa.

"Det föreslogs att han ska stanna inne mer och städa upp sitt rykte... Justin tog samtalet bra och har lovat att ta sina fans i första hand framöver". Skivbolaget ska enligt uppgift ha fått nog när Justin var nästan två timmar sen till sin konsert i London i måndags.
  

Selena Gomez och Justin Bieber gjorde slut i början av 2013, och sedan dess har de båda två synts med sina vänner, och försökt komma över uppbrottet. Nu har Selena talat ut om sitt singelliv, och att hon redan är redo att hitta kärleken igen: "Jag tror på kärlek, ja. Jag är en sådan tjej. De flesta av mina vänner tror att jag kommer hitta kärleken", avslöjade hon.

Och trots att hon och Justin var medias mittpunkt under tiden de var tillsammans, har hon inga planer på att dejta en okänd kille från en annan bransch: "Jag har dejtat killar som inte är i min bransch, och det blir bara svårt och stressigt". Hon berättar också i intervjun att hon inte är väldigt sugen på att gå ut och försöka hitta någon ny, och att hon förvånansvärt nog inte blivit utbjuden sedan hon blev singel.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Thomsen - 30 juni 2013 10:42

Nu kommer jag att byta blogg! Har haft min första blogg ett tag nu och byter nu. Love-heart.bloggplatsen.se Hoppas ni fortsätter följa mig!!:) ...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 15:55

20kr för peace örhängena 20kr för ringarna Nu kan man få köpa örhängen för 20kr/st. Om det är någon som är intresserad kommentera eller mejla mig (Johanna.thomsen5@gmail.com) Och skriv vilka du vill ha! Den som skriver först får dom! ...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 15:43

(Får egentligen inte shoppat, enligt mig-ska spara...) Jeans shorta/jacka: 249kr, H&M Mörkblå blus: 79,50kr, H&M Ljus grön tröja: 99kr, H&M Toffsar: 19,50kr, H&M 20kr för alla smycken! Fågel örhängen: 59kr (-39) Ring örhängen: 69k...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 12:47


Nu ska jag och mamma till täbban!:) ha en trevlig eftermiddag! ...

:(

Av Johanna Thomsen - 28 juni 2013 20:54

Kommer inte jobba på 4 månader....     Men har fina minnen!!:)   Gulliga bilder, gulliga videor!:)   Men nu kommer jag kunna blogga som vanligt !:)   ha en trevlig kväll!!:D ...

Presentation


Hej jag heter Johanna och är 14år och jag älskar djur, hänga med kompisar, shoppa, resa, prata spanska och mysa hemma! :)

Hoppas ni gillar min blogg! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-12
 12-15
 15+

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

 

  Johanna900


Ovido - Quiz & Flashcards