mi-corazon

Alla inlägg den 13 maj 2013

<3

Av Johanna Thomsen - 13 maj 2013 22:47

:')

Av Johanna Thomsen - 13 maj 2013 21:00

Av Johanna Thomsen - 13 maj 2013 20:46

Chris Brown och Rihanna bekräftade att de än en gång gjort slut tidigare i maj, och sedan dess har Chris synts festa bort sina problem, medan Rihanna har hållit en lägre profil. Nu spekuleras det även i att Chris har börjat träffa ex-flickvännen Karrueche Tran igen.
"Han har tagit kontakt med henne, inte tvärtom. Jag skulle inte säga att Karrueche och Chris är tillsammans igen, men de snackar och trivs ihop", sade en nära källa om paret.

 

 

 Chris Brown fyllde 24 år i helgen och firade det med en hejdundrande fest i Las Vegas. Hans flickvän Rihanna var inte på plats då hon behövde jobba, och nu har Chris, till skillnad från pågående rykten, avslöjat att han inte är intresserad av att gifta sig med henne.

"När allt kommer omkring är hon en ung tjej. Jag kan inte riktigt vara fokuserad på att göra någon till min fru som är så ung... Och jag är också ung", sade han om förlovningsryktena i en radiointervju. "Jag tänker bara fortsätta framåt och vara den bästa mannen, den bästa Chris Brown, jag kan vara", fortsatte stjärnan.

 
 Rihanna var tre timmar försenad upp på scenen när hennes The Diamonds World Tour hade sitt stopp i Boston. När hennes publik hade genomlidit en otålig väntan kom Rihanna upp på scenen, utan att bry sig om att be om ursäkt, och sjöng halvhjärtade playback-låtar vilket gjorde fansen rejält besvikna. Vi tycker att Rihanna borde visa mer hänsyn för fansen och deras tid och pengar, även om de förmodligen alltid kommer att älska henne ändå. (celebuzz)


Miley Cyrus och Liam Hemsworth har beslutat att lägga bröllopsplanerna på hyllan och har ingen brådska med att gifta sig. Paret, som förlovade sig förra sommaren, anser att det är bäst för dem båda att vänta med bröllopet och en källa berättar: "De vill planera deras liv tillsammans innan de gifter sig. De är fortfarande förlovade och lever tillsammans. Men de har insett att det inte är någon brådska att gifta sig och att det är bäst att vänta lite." Huvudsaken är att de är lyckliga tillsammans, vi är ganska säkra på ett Miley kommer att bli Mrs. Hemsworth en vacker dag iallafall!. (perezhilton) 

 

 

År 2010 checkade X Factor-domaren Demi Lovato in på en rehabklinik för att vinna sin kamp mot sin bulimi och sitt självskadebeteende. Det förändrade hela hennes liv, och fick henne att inse vilka som egentligen är hennes vänner.


"Ett par månader innan jag åkte in på rehab hade jag en födelsedagsfest, och det var ett par hundra personer där. Det var mest folk jag tyckte var mina närmsta vänner", sade hon i en intervju med Company Magazine.

Men allt förändrades när Demi kom hem efter tre månader på kliniken: "När jag satte på min telefon efter tre månaders rehab förväntade jag mig massor av sms och samtal. Jag hade fått fyra sms under hela perioden. Det blev en väckarklocka för mig". 

I dag säger Demi att hon vet vilka hon närmsta vänner är, och att hon klippt band med många gamla kompisar som Miley Cyrus och Selena Gomez
 
 
 
Av Johanna Thomsen - 13 maj 2013 18:20

Hur vill ni ha en tävling? Vad ska det vara i tävlingen? Ska det vara ett pris? Eller veckans blogg?

Av Johanna Thomsen - 13 maj 2013 18:16

Av Johanna Thomsen - 13 maj 2013 18:15

Ni kanske undrar varför jag har bett er att säga era favvo artister, men jag vet inte varför.. jag kan ju ta era favvo artister och kanske lägga upp låtar med dom..?:)

Presentation


Hej jag heter Johanna och är 14år och jag älskar djur, hänga med kompisar, shoppa, resa, prata spanska och mysa hemma! :)

Hoppas ni gillar min blogg! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-12
 12-15
 15+

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

 

  Johanna900


Ovido - Quiz & Flashcards