mi-corazon

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Johanna Thomsen - 9 februari 2013 22:56

Vart shoppar ni?


Skor:

*Din sko

*Ecco

*Scorett


Kläder:

*JC

*H&M
*Åhléns

*Kapp Ahl
*Cubus
*Gina Tricot
*Vero Moda
*Bikbok
*Desigual

*Björn Borg
*Hollister

*Lindex

*MQ
*Jackie
*JOY

*The Salty Dog
*Levis

Accessoarer:

*Guldfynd
*Glitter
*Ur & Penn
*Hallbergs guld
*Albrekts guld

*Swarovski

*Lilla stenen

*Accessorize


Smink:

*Sephora
*Make-Up-Store
*Åhléns


Cafér:

*Espresso House
*Café organic
*Chillbox
*Hausbrandt
*Green drizzel

*Naked juice bar
*Coffee corner


Resaurang:

*Mc Donalds

*Burger King

*Redfellas

*Subway

*Taco bar

*Pizza Hut

*Jensens Böfhus

*Palma Pizzeria



Nu är det bara att rösta (i kommentar-rutan)             



BIO

Av Johanna Thomsen - 9 februari 2013 22:30

Jag vill se...


*Pitch Perfect


*Breaking dawn part 2


*Rust and bone 


*Ego


*Berättelsen om Pi




...på bio      

Av Johanna Thomsen - 9 februari 2013 22:20

 1. Kort och blondt hår?

 2. Långt, lite lockigt och brunt hår?

 3. Kort, blondt,brunt, lockigt,krulligt hår? 

 4. Långt, blondt,brunt uppsatt hår?

 5. Kort, brunt, lockigt, uppsatt hår?

 6. Långt, brunt,blondt hår i en fläta?

 7. Kort, krulligt, blondt,brunt hår?

 8. Kort, blondt, rakt hår?

 9. Kort, lock-vågit hår?

 10. Kort, blondt, ruffsigt hår?

 11. Kort, ljus brunt, hår i volym?

 12. Mörk brunt, lockigt hår?


vad tycker ni passar bäst på Miley Cyrus?



(Udda fråga... ja vet..:P)


Av Johanna Thomsen - 9 februari 2013 16:18

Jag och Daniel (brorsa) har varit ute med min grannes hund Otto!! :):):):)???? det var jätte mysigt!!

Av Johanna Thomsen - 9 februari 2013 16:17

Jag har "bakat" eller kavlat ut pepparkakor!! :):):):)????????

Presentation


Hej jag heter Johanna och är 14år och jag älskar djur, hänga med kompisar, shoppa, resa, prata spanska och mysa hemma! :)

Hoppas ni gillar min blogg! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-12
 12-15
 15+

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

 

  Johanna900


Ovido - Quiz & Flashcards