mi-corazon

Direktlänk till inlägg 29 april 2013

Q/A

Av Johanna Thomsen - 29 april 2013 16:08


Kan du inte lägg upp "dagens outfits" bilder? - Jo absoult!

 

Favorit Ben & Jerry´s glass? - Sundae to go


Favorit färg? - Olika, rosa, svart, grått, rött, orange, beige, vitt, blått och lite grönt (mest på underkläder).

 

Favorti film? - LOL, The last song, Breaking dawn, Hunger games, Ted, Crazy stupid love, Friends with benefits, Kärlek i new york och Bad teacher.

 

Favorit bok? - Har ingen

 

Favorit mat? - Oj.. älskar kyckling, kött, lite lax, pasta, ris, potatis, korv. (typ allt förutom skaldjur).

 

Favorit blogg? - hannahakansson - , elinjanssons , kenza.

 

Favorit djur? - Katter, hästar, hundar.

 

Favorit land? - Sverige, Spanien, England, Danmark (halv dansk) och Usa.

 

Favorit artist? - Blandat.. taylor Swift, Bridigt mendler, Inna, david guetta, Avicii, Pitbull, Usher.. mm.

 

Favorit låt? - Let her go - Passenger

 

Favorit program? -The vampire diares, hollywood heights och teen mom 2.

 

Vad har du med dig till skolan som du inte kan vara utan, säga 5 saker? - Mobil, väska, pengar, nycklar och reserv smink.

 

Vilken tid ungefär går du upp på vardagarna/helgerna? - Vardagarna brukar jag vakna mellan 7.00-7.30 och på helgerna kan det vara mellan 8.00-10.00

 

Har du färgat eller slingat ditt hår någon gång? - Ja 2-3 gånger (ska kanske tona eller slinga i höst, ni får rösta).

 

Vart handlar du kläder? (hemma och utomlands) - H&m, Cubus, gina, bikbok, vero moda, Victoria Secret, Convers, stadium och hollister.

 

Vilken är din favorit outfit? - Har ingen aning.. Helg eller vardag? Vardag vet jag inte, kör lite blandat men på helgerna är det definitivit mjukis kläder! :)

 

Vad är ditt/dina nyårslöften? - Att  jag ska röra på mig mer.

 

Om du fick välja mellan smink eller platt/locktång, vad skulle du då välja? - Smink.

 

Hur länge har du bloggat på den här bloggen? Varför byter du inte blogg/"adress"? (T.ex. blogg.se). - Jag började i januari så ca 5 månader. Jag tycker att det är lättare att hitta saker här (t.ex. om man ska göra några ändringar).

 

Vilken klass går du i? - 8:an

 

Om du var fast på en öde ö och du fick ha med dig 10 saker, vad skulle det då vara? - Smink, mobil, favorit kläder, min katt, grannarnas hundar, alla "mina" hästar, "mitt" stall, chips, mjölk och choklad.

 

Hur många läsare har du per dag? - Mellan 0-20.

 

Är du nöjd med din blogg? - Ja väldigt.

 

Är du kär i någon? Vem? - Ja, i äldre killar (fotbollsspelare i spanska landslaget). Typ 13-15st.

 

Vilken är din favorit frisyr? - Utsläppt och uppsatt/knut.

 

Gillar du någon sport? Vilken? Varför? - Ja fotboll, för att man får se snygga killar med muskler. :)

 

Vem hejar du på? - Chelsea och spanska landslaget.

 

Vad har du för hobbys/aktiviteter? - (står i min presentations ruta)

 

Varför rider du? - Älskar hästar, kul.

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Thomsen - 30 juni 2013 10:42

Nu kommer jag att byta blogg! Har haft min första blogg ett tag nu och byter nu. Love-heart.bloggplatsen.se Hoppas ni fortsätter följa mig!!:) ...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 15:55

20kr för peace örhängena 20kr för ringarna Nu kan man få köpa örhängen för 20kr/st. Om det är någon som är intresserad kommentera eller mejla mig (Johanna.thomsen5@gmail.com) Och skriv vilka du vill ha! Den som skriver först får dom! ...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 15:43

(Får egentligen inte shoppat, enligt mig-ska spara...) Jeans shorta/jacka: 249kr, H&M Mörkblå blus: 79,50kr, H&M Ljus grön tröja: 99kr, H&M Toffsar: 19,50kr, H&M 20kr för alla smycken! Fågel örhängen: 59kr (-39) Ring örhängen: 69k...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 12:47


Nu ska jag och mamma till täbban!:) ha en trevlig eftermiddag! ...

:(

Av Johanna Thomsen - 28 juni 2013 20:54

Kommer inte jobba på 4 månader....     Men har fina minnen!!:)   Gulliga bilder, gulliga videor!:)   Men nu kommer jag kunna blogga som vanligt !:)   ha en trevlig kväll!!:D ...

Presentation


Hej jag heter Johanna och är 14år och jag älskar djur, hänga med kompisar, shoppa, resa, prata spanska och mysa hemma! :)

Hoppas ni gillar min blogg! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-12
 12-15
 15+

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

 

  Johanna900


Ovido - Quiz & Flashcards