mi-corazon

Alla inlägg under maj 2013

Av Johanna Thomsen - 23 maj 2013 20:42

Vad gör ni då?:)

Jag gör inget.. Sitter bara o chillar! Kollar lite på tv o på mobilen!:)
Ha en trevlig torsdags-kväll!

Av Johanna Thomsen - 23 maj 2013 16:46

Q/A + frågestund!:)


Q/A om mig!:)


*Hur länge har du ridit? – ca 6-7 år, började: 7år, slutade: 8år. Började igen vid 9år tills nu.

 

*Vilken är din favorit mat, outfit, låt (5st), artist, bakelse, smink, program? mat: Kan inte välja.. pizza, pasta rätter, kött rätter och kyckling rätter.

Outfit: Mys kläder.

Låt: Uncover, Let her go, A drop in the ocena, Ho hey, Hall of fame. Artist: Zara Larsson, Avicii, David Guetta, Shakira, Miley Cyrus, Taylor Swift, Demi Lovato.

Bakelse: Chokladbollar och kladdkaka.

Smink: Mascara, eyeliner, ögonskugga.

Program: Georide shore, Hollywood heights, Teen mom 2, Teen wolf.

*Vilket ämne gillar/älskar du mest i skolan? – Slöjd och svenska.

 

*Vilket ämne är OK i skolan? – engelska Idrott.

 

*Vilket ämne hatar du mest i skolan? – Idrott.

 

*Har du en bästis? – Ja.

*Vilken låt kan du utantill? – Let her go – Passenger.

*Har du hål i öronen? – Ja.

*Har du ett städat rum? – Ja, helt okej iaf. :D

*Gillar du att laga mat? – Ja.

*Gillar du att diska? – Ibland.

*Gillar du att stryka? – Helt okej.

 *Hur ofta duschar du? – 2-3 gånger i veckan.

*Hur många gånger sminkar du dig per dag? – 1 gång.

*Hur ofta har du spa-time för dig? – Nån gång i veckan.

*Var det längesen du var på bio? – Ja.

*Gillar du att spela bowling? – Ja.

*Vilken sport hatar du att spela? – Pingis, fotboll, innebandy.

*Vilken sport är OK att spela? – Bandminton.

*Vilken sport älskar du att spela? – Volleyboll.

*Vilket gymnasium ska du gå på? – Är inte helt säker men kanske Danderyd.

*Vilken linje ska du gå/välja? – Ingen aning.

*Vad fick dig att börja blogga? – Vet inte jag bara älskar att skriva.

*Hur ofta använder du tv:n per dag? – Morgon, efter skolan, kväll.

*Hur ofta använder du din mobil per dag? – Hela dagarna.

*Vad har du för dator (märke)? – Packard bell.

*Vad har du för mobil? – Iphone 4s.

*Varför har du just en katt? – För vi tycker att katt är lättare att sköta, för den kan ju också ta hand om sig själv jämfört med hund.

*Varför rider du? – Älskar det. Älskar hästar. Älskar känslan.

 

 

Av Johanna Thomsen - 23 maj 2013 16:42

Hej, jag fattar inte vad som har hänt med min blogg.. Antigen är det jag som har skrivit för lite eller så får jag mindre läsare...


Göra gärna en röstning på min blogg och skriv hur ni tycker!:)

Av Johanna Thomsen - 23 maj 2013 16:30

Min nya favorit drog!!
Solrosfrön!:D

Av Johanna Thomsen - 22 maj 2013 23:17

Nu ska jag lyssna på lite hannah&amnda podcaster!!:) Gonatt kära blogg läsare<333

Av Johanna Thomsen - 22 maj 2013 21:18

Kollar på tictanic :D

?

Av Johanna Thomsen - 22 maj 2013 18:14

Vad tycker ni att jag ska ha mer på bloggen?

Inte för att låta... Aa hur ni än tycker hur det låter. Men ni kanske vill ha mer tävlingar, men det är ingen som är med i dem om det är minst 10st med så kan jag absolut göra mer tävlingar. Annars skiter jag i det.

+ att jag vill ha er åsikt, ni får gärna skriva ett par kommenterar och skriva hur ni vill att min blogg ska vara eller vad som behövs mer!

Presentation


Hej jag heter Johanna och är 14år och jag älskar djur, hänga med kompisar, shoppa, resa, prata spanska och mysa hemma! :)

Hoppas ni gillar min blogg! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-12
 12-15
 15+

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

 

  Johanna900


Ovido - Quiz & Flashcards