mi-corazon

Alla inlägg den 30 april 2013

Av Johanna Thomsen - 30 april 2013 22:19

Inte för att jag vill låta som en jävla nörd.. men om man tänker logiskt så är det faktiskt ganska kaxigt/drygt att blogga.. för man skriver liksom "omg idag har jag varit och shoppat med bästisen, skit kul, puss". det låter verkligen som man har ett helt "amazing life"..


Jaja... jag ska inte klaga på er.. jag blir också sån, särsilt när man bloggar.. :P

Av Johanna Thomsen - 30 april 2013 21:09

I förrgår slog svenska polisen till mot Justin Biebers turnébuss, där de hittade narkotika och en elpistol utan licens. Sedan dess har inte Justin synts till, och nu verkar det gå ut över hans finländska fans, som inte fått en glimt av stjärnan.
När han anlände till hotellet i centrala Helsingfors i går smet han in bakvägen och lät sig inte visas för de hundratals skrikande fansen som samlats framför hotellet. Sent i natt hade Justin fortfarande inte synts till, uppger Expressen. 

 

 

 

 

Sedan tidigt i söndags morgon har Justin Bieber-fans väntat utanför Grand Hôtel för att få en skymt av världsstjärnan. När han anlände bar han en mask och syntes i ett par sekunder, och sedan dess har han endast varit utanför hotellet för att åka till Globen. Nu rasar fansen, som är ledsna och besvikna, skriver Nöjesbladet.

 

"Jag har väntat i 30 timmar, han har ingen respekt alls. Han kunde ha visat sig i ett fönster, hälsat eller någonting", säger en 16-årig flicka som väntat utanför hotellet. "Jag förstår inte varför han leker cool. Han kommer hit med mask och visar sig i fyra sekunder", fortsätter hon.

En annan tjej hade väntat hela dagen men missade stjärnan när hon gick och köpte vatten. "I Oslo kom han ut och tog kort och skrev autografer. Det är fett taskigt att han inte har gjort det här", klagar hon. 

 

 

 

 

Rihanna har flera skandalösa intressen som majoriteten av hennes fans inte delar med henne. I helgen spenderade hitmakaren närmare 56 000 kronor på strippor, på en strippklubb i Miami.


På klubben kollade Rihanna in tjejerna när de tog av sig kläderna, och hon postade bilder på sin Twitter-sida där hon höll en bunt dollarsedlar som hon dricksade med. Katy Perryhängde också på senare under kvällen, uppger Contactmusic.

Av Johanna Thomsen - 30 april 2013 21:07

Ni får jätte gärna skriva era favorit kändisar, så jag kan hitta lite skavller och skriva om! :)



T.ex

Miley cyrus


Taylor swift


selena gomez


Justin bieber


Ke§ha

Av Johanna Thomsen - 30 april 2013 21:05

Om ni hade några tvivel på att Justin Bieber ochSelena Gomez är tillsammans igen så finns det nu bevis som onekligen avslöjar deras återförening. Justin Biber la ut en bild på sig själv i bar överkropp, med sin lady-love Selenita som kramar honom, på Instagram och skrev: "'Du har hållit på med usik så länge nu älskling, kom och mys' - henne." Kolla in the Biebs Insta (@JustinBieber) för att få alla bevis du behöver. Jelena är tillbaka! (celebuzz).

 

 

 

 Victoria Beckham, 37, har verkligen gjort sig ett namn inom modebranschen, och numera är hon på heltid designer. Nu har hon avslöjat hur hon använder sin egen kropp som inspiration när hon designar kläder, och ofta klär av sig helt naken för att designa klänningarna direkt på sig själv, skriver Contactmusic.

 
"Vi är alla väldigt nära och vi sitter och pratar mycket och är väldigt öppna med varandra. Vanligtvis brukar jag, ni vet, klä av mig naken och göra kläder på min egen kropp. Det är så det fungerar", avslöjar hon om sitt jobb. Hon säger också att hon gärna diskuterar sina idéer och bollar dem med teamet innan hon drar av sig kläderna.
 
 
 
 I går avslöjade Isabella Löwengrip, "Blondinbella", 22 att hon och fästmannen Odd Spångberg, 25, väntar barn. Isabella har talat ut i Expressen om graviditeten, och säger att hon redan har namnet klart till bebisen.
 
"Det blir klassiska svenska namn som finns i vårafamiljer. Men vi vill inte berätta. Namnet hade jag klart redan för ett år sedan. Jag tror att alla tjejer, när de är små, tänker på vad deras barn ska heta. Det är ett riktigt bra namn, men vi vill vänta med att avslöja dem", berättar hon.
 
Isabella berättar även att de inte tagit reda på barnets kön, men planerar att göra det om ett par veckor.
 
 
 
Chris Brown fyller 24 år den 5 maj, och det betyder att det är hög tid för Rihanna att hitta den perfekta presenten till honom. Nu har hon det, en Mercedes-Benz SLR Stirling Moss, värde 7 miljoner kronor. En bil som är så exklusiv att endast 75 exemplar någonsin har tillverkats.
 
Men inte bara det, Rihanna har dessutom specialdesignat bilen och låtit brodera in hans initialer i den röda läderklädseln på sätena. Utöver detta planerar Rihanna en hemlig överraskning för Chris.
 
 
 
Av Johanna Thomsen - 30 april 2013 21:00

Nu är jag hemma igen! :)



Har ingen aning vad jag ska göra... :P


Vad har ni gjort/gör ikväll?


Vad ska ni göra imorron? :)

Av Johanna Thomsen - 30 april 2013 17:34

Ha en trevlig kväll!


Stekta potatisar, kyckling, dragonsäs och sallad! :) mums!!:D

Av Johanna Thomsen - 30 april 2013 16:39

Det här har jag köpt!

1. Gina - 99kr
2. Gina - 99kr
3. Gina - 149kr

Av Johanna Thomsen - 30 april 2013 16:37

Ska på Valborgs middag!

Presentation


Hej jag heter Johanna och är 14år och jag älskar djur, hänga med kompisar, shoppa, resa, prata spanska och mysa hemma! :)

Hoppas ni gillar min blogg! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-12
 12-15
 15+

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

 

  Johanna900


Skapa flashcards