mi-corazon

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Johanna Thomsen - 29 april 2013 22:25

Av Johanna Thomsen - 29 april 2013 20:40


Jag seriöst älskar den här låten!!!  

Q/A

Av Johanna Thomsen - 29 april 2013 16:08


Kan du inte lägg upp "dagens outfits" bilder? - Jo absoult!

 

Favorit Ben & Jerry´s glass? - Sundae to go


Favorit färg? - Olika, rosa, svart, grått, rött, orange, beige, vitt, blått och lite grönt (mest på underkläder).

 

Favorti film? - LOL, The last song, Breaking dawn, Hunger games, Ted, Crazy stupid love, Friends with benefits, Kärlek i new york och Bad teacher.

 

Favorit bok? - Har ingen

 

Favorit mat? - Oj.. älskar kyckling, kött, lite lax, pasta, ris, potatis, korv. (typ allt förutom skaldjur).

 

Favorit blogg? - hannahakansson - , elinjanssons , kenza.

 

Favorit djur? - Katter, hästar, hundar.

 

Favorit land? - Sverige, Spanien, England, Danmark (halv dansk) och Usa.

 

Favorit artist? - Blandat.. taylor Swift, Bridigt mendler, Inna, david guetta, Avicii, Pitbull, Usher.. mm.

 

Favorit låt? - Let her go - Passenger

 

Favorit program? -The vampire diares, hollywood heights och teen mom 2.

 

Vad har du med dig till skolan som du inte kan vara utan, säga 5 saker? - Mobil, väska, pengar, nycklar och reserv smink.

 

Vilken tid ungefär går du upp på vardagarna/helgerna? - Vardagarna brukar jag vakna mellan 7.00-7.30 och på helgerna kan det vara mellan 8.00-10.00

 

Har du färgat eller slingat ditt hår någon gång? - Ja 2-3 gånger (ska kanske tona eller slinga i höst, ni får rösta).

 

Vart handlar du kläder? (hemma och utomlands) - H&m, Cubus, gina, bikbok, vero moda, Victoria Secret, Convers, stadium och hollister.

 

Vilken är din favorit outfit? - Har ingen aning.. Helg eller vardag? Vardag vet jag inte, kör lite blandat men på helgerna är det definitivit mjukis kläder! :)

 

Vad är ditt/dina nyårslöften? - Att  jag ska röra på mig mer.

 

Om du fick välja mellan smink eller platt/locktång, vad skulle du då välja? - Smink.

 

Hur länge har du bloggat på den här bloggen? Varför byter du inte blogg/"adress"? (T.ex. blogg.se). - Jag började i januari så ca 5 månader. Jag tycker att det är lättare att hitta saker här (t.ex. om man ska göra några ändringar).

 

Vilken klass går du i? - 8:an

 

Om du var fast på en öde ö och du fick ha med dig 10 saker, vad skulle det då vara? - Smink, mobil, favorit kläder, min katt, grannarnas hundar, alla "mina" hästar, "mitt" stall, chips, mjölk och choklad.

 

Hur många läsare har du per dag? - Mellan 0-20.

 

Är du nöjd med din blogg? - Ja väldigt.

 

Är du kär i någon? Vem? - Ja, i äldre killar (fotbollsspelare i spanska landslaget). Typ 13-15st.

 

Vilken är din favorit frisyr? - Utsläppt och uppsatt/knut.

 

Gillar du någon sport? Vilken? Varför? - Ja fotboll, för att man får se snygga killar med muskler. :)

 

Vem hejar du på? - Chelsea och spanska landslaget.

 

Vad har du för hobbys/aktiviteter? - (står i min presentations ruta)

 

Varför rider du? - Älskar hästar, kul.

 


Av Johanna Thomsen - 29 april 2013 15:55

Favorit Ben & Jerry´s glass?


Favorit färg?


Favorti film?


Favorit bok?


Favorit mat?


Favorit blogg?


Favorit djur?


Favorit land?


Favorit artis?


Favorit låt?


Favorit program?


Vad har du med dig till skolan som du inte kan vara utan, säga 5 saker?

 

Vilken tid ungefär går du upp på vardagarna/helgerna?

 

Har du färgat eller slingat ditt hår någon gång?

 

Vart handlar du oftast kläder? (Favorit affärer).

 

Vilken är din favorit outfit?

 

Vad är ditt/dina nyårslöften?

 

Om du fick välja mellan smink eller platt/locktång, vad skulle du då välja?

 

Hur länge har du bloggat på den här bloggen? Varför byter du inte blogg/"adress"? (T.ex. blogg.se).

 

Vilken klass går du i?

 

Om du var fast på en öde ö och du fick ha med dig 10 saker, vad skulle det då vara?

 

Hur många läsare har du per dag?

 

Är du nöjd med din blogg?

 

Är du kär i någon? Vem?

 

Vilka bloggar följer du?

 

Vilken är din favorit frisyr?

 

Gillar du någon sport? Vilken? Varför?

 

Vad har du för hobbys/aktiviteter?

 

 

 

 

Presentation


Hej jag heter Johanna och är 14år och jag älskar djur, hänga med kompisar, shoppa, resa, prata spanska och mysa hemma! :)

Hoppas ni gillar min blogg! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-12
 12-15
 15+

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

 

  Johanna900


Skapa flashcards