mi-corazon

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Johanna Thomsen - 25 april 2013 21:24

Sorry för det här alla belibers fan.. hejdå 


Justin Bieber har varit i Stockholm i tre dagar för att hålla tre konserter i Globen. I går när han avslutade den sista konserten hittade polisen droger och ett vapen i hans turnébuss, kan Aftonbladet avslöja.

"Kollegan kände som man uppfattade det att det luktade starkt av marijuana, som att man hade rökt i bussen", säger informationsansvarig från polisen. Polisen genomförde en husrannsakan med Justin uppträdde, och de hittade både marijuana och en elvapen som inte fanns några papper för.

Polisen påpekar att de inte har någon specifik misstänkt eftersom det var flera personer i bussen.

 

 

 

 Vid lunchtid anlände Justin Bieber till sitt hotell Grand Hôtel i Stockholm, uppger Nöjesbladet. Många fans började vänta utanför hotellet redan i går morse, och fans uppges ha svimmat på platsen när Justin dök upp. Ambulans finns nu på plats för att hjälpa en ung tjej som skadats i kaoset, och det är ännu oklart hur allvarligt hon skadats.


Justin gick rakt in på hotellet, iklädd en mask, och stannade inte för fansen.

 

 

I går var det dags för Justin Biebers andra spelning i Globen Arena i Stockholm. Till skillnad från första spelningen hade Justin laddat batterierna ordentligt till denna, och var på topphumör. "Jag ser många vackra tjejer i publiken i kväll", sade han rakt ut i arenan. "Många vackra tjejer på den här sidan", fortsatte han och pekade runt, uppger Expressen.

Justin skojade även med fansen, vilket han var sparsam med kvällen innan. "Om ni kastar upp något mer på scenen kommer jag...", började han med en tillgjord ilsken röst, sedan började han skratta: "... inte göra något alls".

Av Johanna Thomsen - 25 april 2013 21:05

Ca 5 ½ veckor kvar tills jag åker till LONDON!!


Ca 7 ½ veckor kvar tills det är sommarlov/sommaravslutning!!

Av Johanna Thomsen - 25 april 2013 19:09

Nu ska jag o mamma gå ut med Bengt! :) kommer snart!:)


Ps/ tar inga bilder för min mobil behöver laddas.

Presentation


Hej jag heter Johanna och är 14år och jag älskar djur, hänga med kompisar, shoppa, resa, prata spanska och mysa hemma! :)

Hoppas ni gillar min blogg! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-12
 12-15
 15+

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

 

  Johanna900


Ovido - Quiz & Flashcards