mi-corazon

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Johanna Thomsen - 11 april 2013 22:18

Justin Bieber:


"Jag behöver en tjej som är rolig, som kan få mig att skratta, som är, du vet, vacker på både insidan och utsidan", började han. "Någon som är intelligent, som kan hålla en god konversation - som har kyssvänliga läppar", fortsatte han om sin drömtjej.


 Selena Gomez och Justin Bieber har varit ifrån varandra i flera månader, kanske så många månader att abstinensen och saknaden helt plötsligt belv för stor och tog över förnuftet? Justin Bieber spenderade en timme i Selenas hus innan han begav sig ut för att fortsätta sin turné i Europa! Stjärnan stannade vid Selenas villa i onsdags klockan tre på eftermiddagen för att tillbringa lite ensamtid med sitt ex.

 

 

Miley Cyrus, 20, och Liam Hemsworth, 23, skulle ha gift sig i sommar. Deras bröllop skulle ha ägt rum i juni, men nu har de bestämt sig för att skjuta på alltihop, skriver Life & Style magazine.

"De är inte redo. Deras familjer är väldigt oroade . De vill inte se Miley och Liam gifta sig för att sedan skilja sig. De är väldigt unga för att gifta sig", avslöjar en nära källa. Ännu är det inte sagt när, eller om, bröllopet blir av istället.

 

 

 

 Kristen Stewart gör inte mycket väsen av sig som person, och därför gick hennes födelsedagsfirande i samma anda i går. Hon och pojkvännen Robert Pattinson firade det genom att bjuda in ett par vänner hem till henne för att äta middag tillsammans.  Pattinson gav Kristen sitt ord på att de ska skaffa hund tillsammans, vilket hon länge velat. De två turturduvorna kommer att börja leta efter en ny familjemedlem så snart som möjligt.

 

 

 

Ni hittar mer på: Posh24.se - Sveriges största kändissajt

Av Johanna Thomsen - 11 april 2013 22:13


Skulle ni kunna vara skit gulliga och säga vad ni gillar för låt?


Pop?
RNB?
Rock?

Jazz?
Country?

+ Artister

Taylor swift?

Justin bieber?

Av Johanna Thomsen - 11 april 2013 21:47

Jag har dom mest KONSTIGA FÖTTERNA EVER...


 


Jag och pappa var på Stinsen förut, och försökte hitta ett par klackskor till mig.


Och jag hittade ett par som var snygga! Och då tog jag först storleken 40, och dom passade inte (var för trånga..), tog storlek 41 och dom passade inte (var för trånga..), tog storleken 43, och dom funkade men.. när jag skulle prova gå i dom så gled jag runt med foten.. så dom var för stora..     


Så jag är ganska irreterad på mina fötter..


Såhär brukar det va när jag provar skor:


*För små

*för smala

*för trånga

*går inte i

*för stora

*fula

*passar inte


Va glad för era "normala" fötter (37-40, MAX)



PS/ mina fötter är tjocka, breda och stora (klackskor: 42, gympa skor: 42-43, convers 42-43)


Jag har ett par ridskor som är ganska nya och dom är 42:or och höger foten är tydligen lite större än vänster, så vänster foten i ridskorna är perfekt medan höger foten är lite klämd..      

Av Johanna Thomsen - 11 april 2013 21:42

Hej jag har varit i täbban ett par gånger.. och jag har inte hittat nåt..


Jag har varit inne på h&m, gina och cubus, och jag har inte hittat nånting..


Har ni hittat nåt? Vart?


Cubus?

H&m?

Gina?

Bikbok?

Hollister?

JC?

KappAhl?

Vero moda?

MQ?

Lindex?

Vila?

Presentation


Hej jag heter Johanna och är 14år och jag älskar djur, hänga med kompisar, shoppa, resa, prata spanska och mysa hemma! :)

Hoppas ni gillar min blogg! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-12
 12-15
 15+

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

 

  Johanna900


Ovido - Quiz & Flashcards