mi-corazon

Alla inlägg under mars 2013

Av Johanna Thomsen - 29 mars 2013 13:29

Shopping runda med mamma i Sollentuna C! :)

1. Lindex
2. Lindex
3. Vero Moda
4. Zalando

Av Johanna Thomsen - 29 mars 2013 13:29

Shopping runda med mamma i Sollentuna C! :)

1. Lindex
2. Lindex
3. Vero Moda
4. Zalando

<3

Av Johanna Thomsen - 28 mars 2013 22:56

Av Johanna Thomsen - 28 mars 2013 22:22

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/underhallning/alexschulmansjulkalender/article15907584.ab


funkar det? :/


Kolla på 1.20

Av Johanna Thomsen - 28 mars 2013 21:02

Jag seriöst är käääär i nelly.com 

     349kr

    499kr

Av Johanna Thomsen - 28 mars 2013 20:42

Jag vet inte vad jag skulle ha för rubrik.. :P



Jag har inte gjort nåt på typ hela dan... :p


I morse så var vi ju och simmad med klassen (livräddnings grej..) och sen hade vi so i en timme, slut, gick hem, åt lunch, chillade i typ 4timmar... och sen vid typ 17 så hämtade vi mamma i mörby (från jobbet), lämnade henne hemma och åkte ut till kista orådet för att laga min mobil (min "lås knapp" hade typ tryckts ner.. så jag kunde inte låsa den.. så en kille (som är skit duktig) lagade den på typ 1 ½ timme. :)


På påsklovet:


Jag ska inte göra nåt speciellt nu på påsklovet.. Imorron ska jag inte göra nånting, på lördag är jag upptagen, på söndag och måndag är jag ledig, på tis-ons (kanske också torsdag) är jag upptagen (ska extra jobba på hunddagiset!  och på fredag, nästa lördag o söndag är jag också ledig!

Av Johanna Thomsen - 28 mars 2013 15:52

Jag vet att det är lov och att man Inte ska tänka på skolan så mycket..

Men jag kollade precis på tv, och bläddrade genom vad som fanns att kolla på.

Och då kom jag till kanalen Discovery, och där var det ett program som handlade om dinosaurier.
Och då började de visa hur dinosaurier levde förr i tiden.

Och då började jag fundera.. (Låter lite halv nördigt.. Men ni som vill veta vad jag har för frågor kan fortsätta läsa. Och dem som inte bryr sig ett skit och kommer kanske skicka nån kommentar kan sluta läsa. Men jag vill inte ha nån dum/taskig kommentar.)

Mina frågor:

*Hur kom BigBang till? Och varför?

*Hur började det komma liv på jorden (växter bl.a)

*Hur kom dinosaurierna till liv? Vad var det som hände att dem fick liv/"föddes upp"?

Jag undrar varför och hur dinosaurierna kom till liv/uppstod därför att dinosaurier (i nutiden, asså nu, idag) så finns det ju dinosaurier i böcker och sagor, så därför undrar jag verkligen om dinosaurier har levt eller om det bara är nåt man har hittat på..

Ex. På en kommentar:

*Svar på mina frågor (om man kan det eller googlat upp det).

*bra info (vad man tyckte om det).

Presentation


Hej jag heter Johanna och är 14år och jag älskar djur, hänga med kompisar, shoppa, resa, prata spanska och mysa hemma! :)

Hoppas ni gillar min blogg! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-12
 12-15
 15+

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

 

  Johanna900


Ovido - Quiz & Flashcards