mi-corazon

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Johanna Thomsen - 23 mars 2013 22:56

Jag vet inte varför men jag känner bara att jag måste berätta det här..

(Tar typ ett "skol år" i taget).

Dagis:
Jag kommer i håg när jag satt nere vid gungorna helt själv efter lunchen. Och sen kom min kompisar Hanna och Linn. Och dem åkte nån slags "cykel" som man kunde sitta på och trampa.

Och den snackade högt med varandra och graverade. Och där satt lilla jag och hade ingen att snacka med (var väldigt blyg), och sen när jag kollar upp på dem, så säger dem "vafan glor du på? Hallå Johanna vi pratar med dig.. Hör du dåligt eller..!?"

Och är skit nära på att börja grina.. Det var skit jobbigt verkligen. :'( kommer fortfarande ihåg det.. (7år sen)!!!

1:an :
Jag fick fel mat och spydde. (Gluten)

2:an :
Kommer ej ihåg, tror att jag fick fel mat igen.

3:an :
Kommer ej ihåg.

4:an : alla började bli kaxigare och kaxigare.

5:an : började snacka mer o mer med två kompisar (Eila och Matilde)
Eila gillade/brukade hänga med killarna på rasterna. Och Matilde gick mer själv och försökte bara hoppa på nån.

6:an : bra i början - hängde med en kompis Lisa
Dåligt i slutet - vart retad, mobbad och sånt. Gick hem på lunchen - kom aldrig tillbaka till nästa lektion. Alla börjar skita i mig, skaffa nya kompisar, utnyttjade mig.

Blev så sårad att jag bytte klass.

7:an :
Vart retad i början (i nya klassen), för att.. Jag vet faktiskt fortfarande inte varför... Träffade en tjej som började i mitten av 7:an. Hon förändrade hela mitt liv. Gjorde mig modigare, bättre, snyggare, självsäkrare. Förändrade min klädstil (gick i linne och mjukisbyxor). Färgade håret. Allt. Så mycket bättre!

8:an :
Drabbas av prov, jobbiga lärare, tjatande föräldrar och as jobbiga killar..



Vet inte varför men jag ville bara säga hur hela mitt liv har varit hittills!
Hoppas att ni "gillade" de!

Av Johanna Thomsen - 23 mars 2013 21:26

Jag vet inte vad det är med mig..


Jag la mig kanske 00.30 igår.. och vakna typ vid 9.00, och jag har inte gjort ett jävla skit idag... seriöst ingenting.


Det ända jag har gjort det är ätit lunch, kollat på tv, kollat på en film, fikat, lagat middag, ätit middag, diskat, kollat på en till film, kollat på film igen och fikat..


Jag tänkte gå ut med bengt och daniel till ica för att handla lite.. jag satte på mig jackan, skorna och tog med pengar. Och precis när jag öppnade dörren, så... ville jag helt plötsligt inte..?


Jag hade piss ont i huvudet och kroppen, så jag tog tempen. Men jag hade ingen feber och inte ont i halsen eller magen.. bara i huvudet..


Sen gick jag in flera ggr på toan och grinade...  


Jag fattar inte vad det var/är med mig..?

Nu är det bättre fast jag är piss trött.  


skit skumt..


Hoppas det blir bättre imorron..



PS/ om ni vill kan jag blogga mkt för jag ska se ett program på mtv (geordie shore) som börjar 00.35-01.35



och nu ska jag kolla på teen wolf för första gången! Ha det bra så syns vi snart!   

Av Johanna Thomsen - 23 mars 2013 10:35

Mamma o pappa ska bort över helgen åker idag ca 13.00 och kommer tillbaka imorron.

Hela kvällen utan föräldrar!!!! YAY!!!!

Presentation


Hej jag heter Johanna och är 14år och jag älskar djur, hänga med kompisar, shoppa, resa, prata spanska och mysa hemma! :)

Hoppas ni gillar min blogg! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-12
 12-15
 15+

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

 

  Johanna900


Ovido - Quiz & Flashcards