mi-corazon

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Johanna Thomsen - 2 mars 2013 21:50

Potatis chips och cider (0.7%)

Av Johanna Thomsen - 2 mars 2013 21:39

   

Lasange kvällen klar!


OBS...!



     

Vi har visst en som vill vara med på middagen!! :):):):):):):):):)

Av Johanna Thomsen - 2 mars 2013 21:08

Jag hatar när mina fötter somnar och man knappt kan gå på dem därför att man knappt har nån känsel i dem..

Jag har jätte svårt att hitta ringar.. Antingen är dem för stora eller för små..

Jag hatar att göra redovisningar (blir piss nervös varje gång).

Jag älskar nästan alla sotets djur förutom ormar, krokodiler, hajar, valar, spindlar, stora ödlor, råttor, fladdermöss, örnar och insekter..

Jag är inte så jätte förtjust i läsk.

Mina favorit dryck är mjölk.

Jag hatar personer som Kissie.

Jag gillar inte att ha "fina" tajta kläder på lov o helger.

Älskar att ha tända ljus.

Jag hatar att dricka vatten.

Jag tycker att handsprit luktar fräscht.

Jag är typ beroende av att tvätta händerna.

Jag gillar inte att göra videoinlägg.

Jag har egentligen ingen aning vilken färg jag har på mina ögon. Dem typ skiftar/uppfattas olika beroende vilken färg jag har på kläderna.

Jag har 60st födelsemärken på hela min kropp.

Jag har väldigt speciella fötter.. Kan inte ha 37-39 måste ha 41-42 (ibland 43). Och kan inte ha för smala skor.

Jag kan inte gå ner i spagat eller splitt.

Jag kan inte göra en kullebytta.

Det är alltid nån del av min kropp som kliar.

Ibland kan jag få nån komstig dealekt. Helt random.

Jag tycker att mina lår är feta.

När jag var liten älskade jag räkor (inte längre).

Jag har ALDRIG tröttnat på kladdkaka (började när jag var typ 1-2 år).

Jag gillar inte att ha uppsatt hår.

Jag är skit lång för att vara 14 år (jag är ca 1,76.5 cm).

Jag hatar att ha orakade ben.

När jag är sjuk kollar jag på barnpogram.

Jag tycker Justin Bieber ser ut som en gay person.

Jag tycker att Harry Styles har ett jätte sött leende.

Jag diggar killar med abs (magpack, biceps, triceps och ben muskler).

Jag gillar nästa alla Cascadasoch Zara Larssons låtar.

Jag älskar att shoppa.

Jag älskar att smörja in mig med massa olika krämer.

Jag älskar Victoria Secret's kläder, smink och krämer.

Jag är inne på Facebook, Skype och youtube varje dag.

Jag lyssnar på musik varje dag.

Jag älskar hitta bilder på sånt jag gillar (killar, djur).

Nåt som jag aldrig kommer att tröttna på är spanjor, Spanien och spansk mat.

Jag hatar kryddstark mat.

Jag gillar kiwi men det kliar som fan på tungan..

Jag gillar inte äpplen, päron, banan, avokado, vinddruvor, mandariner, ananas, aprikos, björnbär, blåbär, blodapelsin, dadlar, fikon, granatäpplen, guava och grön paprika.

Skulle jag var tvungen att äta nån vad som helst skulle det vara vattenmelon, honungsmelon med parma skinka, kiwi, satsumas, apelsin, jordgubbar, hallon, citron, lime (i vatten med isbitar med lite färsk mynta) gul och röd paprika, isbergssallad, mozzarella, halloumi ost, fetaost, pasta, jasmin ris, kyckling, grillat kött, köttfärsås, lasange, kex, kakor, tårtor och glass.

Jag hatar att åka kommenalt..

Jag älskar att sola!

Jag älskar att bada!

Jag gillar att springa mitt fortaste i skolan (så jag kan vara lite kaxig och visa hur snabb jag är).

Jag gillar kolla på andras bloggar.

Jag älskar att gå i linnen (året runt).

Jag hatar att ha på strumpor..

Jag brukar lyssna på en bra låt och att ha lyrics på så jag kan lära mig texten.

Jag gillar att lyssna på proadcast.

Jag vill vara med i idol.

Jag vill bli ridlärare!

Jag vill ta hand om djur.

Jag vill jobba på ett hunddagis.

Jag vill jobba på ett kattdagis.

Jag vill åka till alla fina ställen i USA

Jag vill åka till nya ställen i världen!

Jag har en dröm. En dröm som jag ska kämpa med för att den ska gå upp i uppfyllelse!

Jag tröttnar aldrig på JLS

Jag tröttnar aldrig på "meet me half away - black eyed peace)

Jag är inne på datorn och tv:n varje dag!

Av Johanna Thomsen - 2 mars 2013 13:30

Min goda lunch!

Av Johanna Thomsen - 2 mars 2013 12:39


Zara Larsson - When worlds collide

Av Johanna Thomsen - 2 mars 2013 12:32

Ledsen.. men jag fattar inte hur bieber-fans tänker.. 


Ps/ Alla bieber fans borde sluta läsa det här..


Jag fattar inte hur ni kan gilla JB..!!?? 

Att han är såå snygg, söt, rolig, gullig, gör bra musik, sjunger såå jävla snyggt.


(Mina svar:

Piss ful, ett jävla as, sjunger som en tjej och hans låtar låter ganska gay.)


Sjuka grejer..:


*Dricker

*Går och raggar på tjejer

*Är otrogen mot Selena

*Stöter på tjejer bakom scen (t.ex. efter Victoria Secret´s shown gick han och stöatade på modellerna..)

*Tafsar på hans fans..



Men däremot fattar jag att ni kan gilla One Direction. 


För dem har bra musik, är snygga, m.m :)




Snälla skriva inga elak komenterar bara för att jag säger att JB är ett jävla stort AS.

Presentation


Hej jag heter Johanna och är 14år och jag älskar djur, hänga med kompisar, shoppa, resa, prata spanska och mysa hemma! :)

Hoppas ni gillar min blogg! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-12
 12-15
 15+

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

 

  Johanna900


Skapa flashcards