mi-corazon

Alla inlägg under februari 2013

Av Johanna Thomsen - 26 februari 2013 17:29

Nu har vi åkt skidor i drygt 3h!! :):)

Nu har vi ätit lunch. Och jag sitter och kollar på Twilight New Moon! :):)

Är inte så jätte sugen på att åka skidor igen.. Men kanske en liten stund! :)

Och nu gör mamma pizza! :):):) MUMS!

Jag har inget att göra.. Har ätit pizza, ätit creme brulee och kollat på LOL.
Just nu sitter jag ute i vardagsrummet och kollar på Johan Falk med familjen: :):)


Det är 5 hela dagar kvar.. Jag kan inte messa, blogga eller gå in på internet.. Får panik!!!! :o
Jaja.. Jag får väl bars hålla ut, ta en dag i taget. :)

Puss och kram på er!!! :):):):):)


Morgon låt:
Addicition - Medina


Kvälls låt:
Got 2 luv u - Sean Paul

Av Johanna Thomsen - 26 februari 2013 17:22

Nu har jag ätit frukost och är redo att ha mig ut i backarna!! :):)

Ps/ tar bilder :)

Nu har vi åkt i ca 3h...! Ganska trött..

När vi åker i eftermiddag igen så ska jag ta med min mobil! För när jag stod mitt i backen fick jag använda pappas mobil.. :P

Nu har vi ätit lunch (pasta o köttfärsås), och pappa och jag är ute i backarna igen!

Nu har vi kommit hem! Och jag har träffat två norrbaggar som var ganska snygga!!! Och båda log åt mig när jag gick fram till liften!! (Dem jobbade där vid liftarna) :)

Men iaf.. Nu ska jag gå ta en dusch o sen gå o basta!

Nu har jag duschat o bastat!!! :):):) jätte skönt!

Just nu kollar jag på Twilight :)
Jag har fortfarande inget internet.. :(

Har jag världens bästa brorsa eller? Jag suger ganska mycket på att åka skidor.. Jag plogar hela tiden.. Men jag fick lite tips ifrån Daniel o pappa, och då gick det hel perfekt (nästan iaf) nu kör jag slalom som man ska göra!!!:):):):) YAY!!


Morgonlåt:
DJ Got Us Falling In Love Again

Kvällslåt:
Next to you - Chris Brown

Av Johanna Thomsen - 26 februari 2013 17:20

Jag hade precis kommit hem från skolan. Hann äta en macka (scons) och dricka ett glas oboy, sen åkte vi ca 14.15

Vi har åkt i drygt 2 timmar.. Vi ska äta om 2,30 timme..

Jag vet inte varför men jag är jätte trött.. ZzZzZz....

Jag kanske ska sova nån timme :P :)

Nu har jag sovit i drygt en timme.. Skönt! Jag var jätte trött.

Nu har vi ätit på Banken i Falun.
När vi hade beställt vår mat så kom dem in med bröd. Och jag trodde att det bara var bröd till dem (mamma, pappa o Daniel) men sen sa dem "var det du som var gluten?" "Ja, säger jag" och så fick jag också en skål med bröd med nåt oliv smör. Jätte gott! Men brödet var lite segt i kanterna (mjukt bröd) men det var gott och det gick att äta! :):):):)

Sen var köttet jätte gott! Och potatisarna var hur stora som helst!!!:):):)


Har inget att göra.. Det ända jag gör är att lyssna på musik.

Strax åker vi över gränsen!! :)

Jag tror att jag inte tar bilder nu när vi kommer dit för då blir det inte lika bra (mörkt..). Så jag tar det imorron ist, när det är ljust! :)

Först fick vi se ett rådjur på långt håll och sen såg vi en räv på nära håll! Jätte söta :) man såg bara två lysande saker (ögon).

Nu är vi äntligen över gränsen!! :)

Nu när vi får vår nyckel ska vi till stugan så ska vi packa upp allt och gå o lägga oss! :)


Dagens morgonlåt!

International love - Pitbull ft. Chris Brown


Dagens kvällslåt!

Skinny love - Birdy

Av Johanna Thomsen - 26 februari 2013 17:18

Har fixat internet!!! :):):):):):):):):):)

Av Johanna Thomsen - 25 februari 2013 14:49

Heej kära bloggläsare! Jag har fixat internet! Men det är jätte trögt, en kan bara vara inne åt gången, och alla mina annteckningar är på min mobil..


Jag ska verkligen försöka. Annars återkommer jag på fredag,lördag. :):):):):):):)

Av Johanna Thomsen - 21 februari 2013 22:23

En sak till...

Jag LOVAR att jag ska bilder på lägenheten, stället, backarna, mig och allt!!!! :):):):)

Av Johanna Thomsen - 21 februari 2013 22:22

En sak till...

Jag LOVAR att jag ska bilder på lägenheten, stället, backarna, mig och allt!!!! :):):):)

Av Johanna Thomsen - 21 februari 2013 22:21

Nu har jag äntligen klar med att plugga religion!!! Nu ska jag bara göra förhöret klart!! :)

Sista dagen jag bloggar.....!! :'( :'(

Jag ska ju åka till trysil imorron. Och då kommer jag inte kunna blogga på en hel vecka...!!!! Men jag sms verkligen försöka skaffa nätverk där uppe! För min och er skull såklart! :* gör mitt bästa! :):):):)

Hoppas ni får/har ett härligt sportlov!!!:):):):):)

Ps/ skriv gärna till mig vad ni ska/har gjort!!

Presentation


Hej jag heter Johanna och är 14år och jag älskar djur, hänga med kompisar, shoppa, resa, prata spanska och mysa hemma! :)

Hoppas ni gillar min blogg! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-12
 12-15
 15+

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

 

  Johanna900


Ovido - Quiz & Flashcards