mi-corazon

Direktlänk till inlägg 26 februari 2013

Dag 1 från Täby-Trysil, den 22 feb

Av Johanna Thomsen - 26 februari 2013 17:20

Jag hade precis kommit hem från skolan. Hann äta en macka (scons) och dricka ett glas oboy, sen åkte vi ca 14.15

Vi har åkt i drygt 2 timmar.. Vi ska äta om 2,30 timme..

Jag vet inte varför men jag är jätte trött.. ZzZzZz....

Jag kanske ska sova nån timme :P :)

Nu har jag sovit i drygt en timme.. Skönt! Jag var jätte trött.

Nu har vi ätit på Banken i Falun.
När vi hade beställt vår mat så kom dem in med bröd. Och jag trodde att det bara var bröd till dem (mamma, pappa o Daniel) men sen sa dem "var det du som var gluten?" "Ja, säger jag" och så fick jag också en skål med bröd med nåt oliv smör. Jätte gott! Men brödet var lite segt i kanterna (mjukt bröd) men det var gott och det gick att äta! :):):):)

Sen var köttet jätte gott! Och potatisarna var hur stora som helst!!!:):):)


Har inget att göra.. Det ända jag gör är att lyssna på musik.

Strax åker vi över gränsen!! :)

Jag tror att jag inte tar bilder nu när vi kommer dit för då blir det inte lika bra (mörkt..). Så jag tar det imorron ist, när det är ljust! :)

Först fick vi se ett rådjur på långt håll och sen såg vi en räv på nära håll! Jätte söta :) man såg bara två lysande saker (ögon).

Nu är vi äntligen över gränsen!! :)

Nu när vi får vår nyckel ska vi till stugan så ska vi packa upp allt och gå o lägga oss! :)


Dagens morgonlåt!

International love - Pitbull ft. Chris Brown


Dagens kvällslåt!

Skinny love - Birdy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Thomsen - 30 juni 2013 10:42

Nu kommer jag att byta blogg! Har haft min första blogg ett tag nu och byter nu. Love-heart.bloggplatsen.se Hoppas ni fortsätter följa mig!!:) ...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 15:55

20kr för peace örhängena 20kr för ringarna Nu kan man få köpa örhängen för 20kr/st. Om det är någon som är intresserad kommentera eller mejla mig (Johanna.thomsen5@gmail.com) Och skriv vilka du vill ha! Den som skriver först får dom! ...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 15:43

(Får egentligen inte shoppat, enligt mig-ska spara...) Jeans shorta/jacka: 249kr, H&M Mörkblå blus: 79,50kr, H&M Ljus grön tröja: 99kr, H&M Toffsar: 19,50kr, H&M 20kr för alla smycken! Fågel örhängen: 59kr (-39) Ring örhängen: 69k...

Av Johanna Thomsen - 29 juni 2013 12:47


Nu ska jag och mamma till täbban!:) ha en trevlig eftermiddag! ...

:(

Av Johanna Thomsen - 28 juni 2013 20:54

Kommer inte jobba på 4 månader....     Men har fina minnen!!:)   Gulliga bilder, gulliga videor!:)   Men nu kommer jag kunna blogga som vanligt !:)   ha en trevlig kväll!!:D ...

Presentation


Hej jag heter Johanna och är 14år och jag älskar djur, hänga med kompisar, shoppa, resa, prata spanska och mysa hemma! :)

Hoppas ni gillar min blogg! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-12
 12-15
 15+

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

 

  Johanna900


Ovido - Quiz & Flashcards