mi-corazon

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Johanna Thomsen - 6 februari 2013 22:17

Spanien mot Uruguay


3-1           

Av Johanna Thomsen - 6 februari 2013 22:15

¿Piensas en mi?
Mi corazón pega por tí.
Pienso en tí cada día.
¡Te quiero!
Tänker du på mig?
Mitt hjärta slår för dig. 
Jag tänker på dig varje dag.
Jag älskar dig!
Dices que amas la lluvia pero entras a casa cuando llueve.
Dices que amas el viento pero cierras la ventana cuando hace viento.
¿Por qué crees que me da miedo cuando dices que me amas?
Du säger att du älskar regnet men du går in när det regnar.
Du säger att du älskar vinden men du stänger fönstret när det blåser.
Varför tror du jag blir rädd när du säger att du älskar mig?
Derrito como un helado en el sol 
cada vez que te veo.
Jag smälter som en glass i solen 
varje gång jag ser dig.
Amor es por ti.
Amor es por mi.
Nosotros estamos juntos
tu y yo.
Kärlek är för dig.
Kärlek är för mig.
Vi är tillsammans
du och jag.

Av Johanna Thomsen - 6 februari 2013 22:10

Den där bilden som jag har på delfinen är INTE fake. Vi var i Florida, Miami, USA nånstans och gick på en delfin show. Och den berömda delfinen Flipper var där (som v klappar). Det var jätte häftigt att kolla på när 3-4 delfiner hoppade omkring, och när några simmade med dem!


Det är en sak som jag seriöst aldrig kommer glömma!! :):):):):):):):):):):):):):):) 

PS/ det kändes som en varm, kall gummi grej :D        

Av Johanna Thomsen - 6 februari 2013 22:08



Hur många gillningar på den här låten? :)       

Av Johanna Thomsen - 6 februari 2013 22:04

Vi tycker ni att jag ska ha mer på min blogg?


Om mitt liv?

Intressen?

Dagens låt?

Mina idoler?

Tävlingar?

Dikter?

Berättelser?


Av Johanna Thomsen - 6 februari 2013 21:04

 

Snart är det Alla Hjärtans Dag!! :):):):):)        

Av Johanna Thomsen - 6 februari 2013 20:42

Såå söööt!!! :):):)

Av Johanna Thomsen - 6 februari 2013 18:48

Nu är alla läxförhör klart så nu kan jag börja blogga igen!! :):):)

Presentation


Hej jag heter Johanna och är 14år och jag älskar djur, hänga med kompisar, shoppa, resa, prata spanska och mysa hemma! :)

Hoppas ni gillar min blogg! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-12
 12-15
 15+

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

 

  Johanna900


Ovido - Quiz & Flashcards