mi-corazon

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Johanna Thomsen - 1 februari 2013 23:01

Dem som är Justin Bieber fans, Selena Gomez fans, Rihanna fans och Chris Brown fans bör kanske inte läsa detta...


 

Den 18-årige superstjärnan ska ha varit hög när han bedrog sin flickvän med en sexig främling.

 

På dagen skickade han via internet en offentlig kärlekshälsning till Gomez, med texten ”Helt ensam på planet, saknar dig redan”.

 

Samma kväll förrådde han enligt tidningen henne när han hamnade i säng med den 22-åriga sjuksköterskeeleven Milyn ”Mimi” Jenson.

 

Förspelet började klockan sex på kvällen, då hans kompis, rapparen Lil Twist, hämtade honom på ett lyxhotell i Beverly Hills i Kalifornien. Med sig hade Twist 22-åringen.

 

Vid elva på kvällen var de tillbaka på hotellet, där Bieber enligt rapporten tog med sig Mimi in i sovrummet.Två veckor senare gjorde Selena slut med sin pojkvän.

 

 

 

Kärlekssagan raserades efter misshandeln 2009. Men nu är Rihanna och Chris Brown ett par igen. 

– Även om det är ett misstag så är det mitt misstag, säger Rihanna i en intervju med Rolling Stone


Kvällen innan Grammisgalan för fyra år sedan urartade ett bråk mellan artisten Rihanna, 24,och pojkvännen Chris Brown, 23, – som misshandlade sin flickvän svårt.

Chris Brown dömdes till samhällstjänst och skyddstillsyn – och kärlekssagan var över. Fram tills nu.

"Mitt misstag"

I en intervju med Rolling Stone bekräftar Rihanna att paret är tillsammans igen.

– Jag bestämde mig för att det viktigaste för mig var att få var lycklig, säger hon till tidningen och fortsätter:

– Jag tänkte inte låta andras åsikter komma i vägen för det. Även om det är ett misstag så är det mitt misstag. Efter att ha varit plågad under så många år, då jag varit så arg och så mörk, så lever jag hellre min sanning och tar motreaktionen. Jag kan hantera det.

Under sommaren och hösten har Rihanna och Brown synts flitigt ihop. Ryktena om huruvida det forna paret varit på väg att återförenas eller inte har florerat länge, men ingen har fått veta. Det har skapat splittrade reaktioner hos fansen och omvärlden som alla minns kvällen för fyra år sedan.

– När du lägger upp bitarna från utsidan så är det inte det finaste pusslet i världen, säger Rihanna.

– Du ser oss gå någonstans, åka någonstans, i studion, på nattklubbar, och du tror att du vet vad som pågår. Men det är annorlunda nu. Vi bråkar inte på samma sätt längre. Vi pratar om saker. Vi värdesätter varandra. Vi vet exakt vad vi har nu och vi vill inte förlora det.


Av Johanna Thomsen - 1 februari 2013 21:47

Kollar på spread via datorn!!:):):):):)

Mys fredag!!!<3333

Av Johanna Thomsen - 1 februari 2013 16:26

Det svider!!!!

Av Johanna Thomsen - 1 februari 2013 16:26

Det svider!!!!

Av Johanna Thomsen - 1 februari 2013 16:23

Det är inte så bra att försöka kela med din katt när han är lite sur och vill sova..

Av Johanna Thomsen - 1 februari 2013 14:29

Har varit hemma i typ en timme nu!!!! Skönt!!

Det är så fint väder, så det känns som det är sommar!! :):)

Av Johanna Thomsen - 1 februari 2013 07:44

Äntligen är det fredag!!!!! :):):):):):):):):):):):) !!!!

Presentation


Hej jag heter Johanna och är 14år och jag älskar djur, hänga med kompisar, shoppa, resa, prata spanska och mysa hemma! :)

Hoppas ni gillar min blogg! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-12
 12-15
 15+

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

 

  Johanna900


Ovido - Quiz & Flashcards